Friday 30 September 2011

LOVE?? @ ADMIRE


Yop!! pe khabor semua??  haahaha...petang tadi aku dok sembang-sembang ler dgn roomate aku..alahai, bual kosong jer pon..then kuar la kisah2 cinta monyet & sicret admire..so....sape setuju yang perasaan suke kat orang dalam diam-diam tu sgt syioookk???? ...hahaha...maksud aku la..ko suke kat someone, tapi tak de orang yang tau melainkan diri ko sendiri...haaa..aku nyer kes..standard ler...aku suke kat orang tu banyak jer..tapi tak de ler berani aku nak bagi tau...aku lagi senang bile usha dari jauh je...hahaha..heaven kowt!! peraaan tu cam terawang-awang...tak rase kaki tu cecah bumi...hahaha memang cam psiko kan2???

        Aku engat lagi mase aku keje la, aku penah suke kat sorang customer ni..hahaha..muke die sgt menenangkan ati n jiwa aku ni..bile pandang sejuk je ati..cute plak tuh...nak ayat memang wat keje gile la..memalukan diri sendiri je nanti...tapi bile ade perasaan macam ni, hati memang tak tentu arah bile nampak orang tu...jantung yang asalnyer elok je berdegup normal tetibe kencang cam topan...dah tu mule la gabra biawak & wat bende bodoh yang memalukan depan si dia...pendek kate, tanpa aku sedar mase berdepan dengan si dia, walaupon die tu tak bersuara langsung & just lalu depan aku jer da cukup la nak buat aku jadi cam badut sarkas kepala dongga....tu kalau stakat lalu...ade sekali tu die tegur aku, huh..aku habaq kat korang ni...aku punya ketaq x tau nak describe la..muke smpai pucat2...cam kne sampuk dek hantu jer..trus terkedu aku..mule la tersiput-siput aku depan si die...die lak boleh senyum kat aku..adoii...macm nak terkeluar jantung mase tu...ibarat jantung aku ngahwat skipping dalam badan mase tu...aku siap leh kire lagi bile si dia akan datang tok beli barang. ade 1 hari tu, aku da kire2...mase die datang..tup2 die x muncul2...haish, resah gelisah toksah nak kate la...x senang duduk aku...tetibe ade orang panggil nak tya barang...aku pon toleh..alik2.. tengok alamak..si die la..hahahaha...terkezuuttt weyh..aku kompem..korang penah rase cam ni kan??  so paham2 je la cam ne situasi aku mase tu..syukur la tak pengsan..

      Mule-mule aku ingat aku da jatuh cinta...hahaha...tapi at last aku sedar yang sebenarnye aku just admire je kat die..tapi pelik kan?? ape yang menyebabkan kita leh berdebar2 dengan orang-orang tertentu je?? so si dia ni antara 3 orang yang berjaya membuatkan jantung aku berdetak dengan lebih kencang...kah3...dan..betul ke perasaan tu sekadar admire je??? haaha...aku pon conpius sudaaa...tak pe..next time aku try selidik pe beza perasaan tu semua...
buat korang kat luar sane tu...if suke, luahkan jer...daripada dipendam wat jadi penyakit...lagi seksa derr...tapi..tepuk dada, tanya selera..meluahkan  tak bermakna kite mengharapkan sesuatu kan??? some times kite luah tok ringankan beban yang tsimpan kat lubuk ati jer...cewah...sekurang-kurangnyer, tak de la korang nyesal sebab tak sempat meluahkan pe yang korang rase tu..jadi pikirla msak2 sebelum wat keputusan orite??? huhu...

5 comments:

  1. betul2.. skurang2 nyer kita ckp.. biar la xde jwpn drp si dia pon.. asal kan ape yg tbuku di hati dpt di luahkan... xsemua yg kita nk or suke kita akan dpt.. so simpan la kemas2 perasaan tu pas cite kat dia.. n move on nga hidup kite.. :P

    ReplyDelete
  2. yess..yang pasti berani tok berdepan dengan perasaan sendiri..ko pon x tipu diri sendiri nanti..hahahahaa..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. benda dh jadi, so silent n smile adalah ubat nyer.. btl x???

    ReplyDelete
  5. betul...pape pon standard la..tu namenyer pengalaman idop..x bujang la kalau x rase tu sumer..kah3

    ReplyDelete