Thursday 29 September 2011

duNi@ b@tiNku






           haaaaaa...tu dieee..bunyi tajuk punye la dramatik...walhal cite takde la dramatik mane, cite pasal diri aku je pon..hahaha..anyway..salam perkenalan wat korang sume..haloooooo...Hmm..aku ni sape yer?? sape aku eh?? aku just manusia base macam korang gak..walaupun ade mata, hidung, mulut,telinga,badan, pendek kate anggota badan sume lengkap la (struktur anatomi badan aku masih di kira normal..) tapi, aku still lagi hamba Allah yang tak pernah lepas dari wat silap sepanjang hidup aku kat muka bumi ni..jadi, awal perkenalan ni, pape yang tersilap kate, terkasar bicara, tersalah cara, tak kena gaya, & pape je yang wat korang rase hangin satu badan bile bace blog ni, aku susun jari 10, tak cukup jari tangan, kaki pon masuk skali..aku mohon maaf yer..

          lerrr..ni lebih kurang macam biodata la ni...umo aku?? 24 taon..da nak masuk peringkat dewasa pertengahan ni..aku asal tak jauh pon...dok kat ibu negara MALAYSIA ...kuala lumpur, di beranakkan pon kat kota KL tu jugak. aku anak ke 3 dari 5 orang adik beradik..orang kate la..anak tengah ni umpama 'kambing itam' dalam family...tapi...aku pulak kate...anak tengah ni anak yang baik, taat, sopan, berbudi bahasa, kacak bergaya,cantik belaka (bile lagi nak puji diri sendiri yer dak??)...kah.. kah.. kah...tapi tu untuk aku la..korang aku tak tau la..

          latar belakang pendidikan lak...mase skolah menengah aku masuk asrama pas PMR, dengan result 6A 2B aku amik aliran teknik dan vokasional.., ambil kursus kejuruteraan elektrik..habis SPM, dengan result yang tak berape nak cemerlang , aku further study kat politeknik. then aku pon dapat diploma aku dgn keputsan yang agak cemerlang la jugak dengan cgpa aku 3.72.aku berjaya banggakan famly aku sekejap....tapi rezeki ni kan sume kurniaan Allah swt..bagus mane pon result aku, kalu da bukan rezeki dan takdir aku di bidang ni, tak jadi jugak kan2??...jadi nyer sekarang aku bertukar bidang..hahaha masih bergelar student dan belum kerja lagi.

         hobi??? fav food?? fav colour?? haaaa...hobi mase lapang, online+game+tido+makan+ karaoke.....makanan kegemaran??? ape je yang sedap & bole ditelan oleh anak tekak aku ni sume tu kire fav food aku...sebab aku memang suka makan..warne lak tak payah nak kate la..tengok page aku, tu la warna2 yang aku suke..

                                                    uuuiiiitttt...sume pon sodap...hahahaha



         Apa yang ada dengan aku nih???  hampeh...tak de yang spesel pon aku rase...aku ni sorang yang kuat bebel, suke mengacau orang, pendiam bile orang tak kenal aku, hati batu & kepala konkrit.orang kate la..bukan aku kate ni...hahaha..orang cakap aku ni jiwang karat...karat ke tak, korang tentukan la nanti..orang kalau ade masalah cinta dok rujuk aku, tapi bile aku de msalah cinta????  nk rujuk sape derr...pendam rase je la....

         so, sekarang sedikit sebanyak korang da kenal aku la kan..harapan aku tak banyak..just nak berkongsi ape je pengalaman & pengetahuan serta pandangan& pendapat sepanjang aku hidup ni..if de slah silap, sila betulkan..bagi yang bace, kalau ade pengajaran, jadikan iktibar dan panduan, mane yang tak baik, jangan di ikut, ituuuu jer.. ..moge korang sukses selalu..kurangkan marah, elakkan stress, perbanyakkan senyum..gaya hidup sihat tu..haha...orite geng!! next time jmpe lagi...adiosssss....assalamualaikum w..

No comments:

Post a Comment